Shop Mobile More Submit  Join Login
Zutara Week - Day 2 - Secret by sarumanka Zutara Week - Day 2 - Secret by sarumanka
2nd drawing from my new project: "Zutara Week" :)

:bulletblue: Day 2: "Secret"! :love:

Other "Zutara Week" Days:
:bulletblue: Day 1: >>>sarumanka.deviantart.com/art/Z…<<<
:bulletblue: Day 3: >>>sarumanka.deviantart.com/art/Z…<<<
:bulletblue: Day 4: >>>sarumanka.deviantart.com/art/Z…<<<
:bulletblue: Day 5: >>>sarumanka.deviantart.com/art/Z…<<<
:bulletblue: Day 6: >>>sarumanka.deviantart.com/art/Z…<<<
:bulletblue: Day 7: >>>sarumanka.deviantart.com/art/Z…<<<

Hope you'll like it :)
See you soon! :la:

Avatar (c) Michael Dante DiMartino, Bryan Konietzko and Nickelodeon
Art (c) me
Add a Comment:
 
:iconmihoshi5:
Mihoshi5 Featured By Owner Jul 11, 2013
Hihi, Katara wodzi Zuko na pokuszenie :D
Bardzo podoba mi się nasza urocza wodna czarodziejka w roli zmysłowej kusicielki :love: A Zuko wygląda na to, że dał się złapać na jej urok :heart:
Dodatkowo ta zieleń i kwiaty kojarzą mi się z jakimś ogrodem - idealnym miejscem na taką sekretną schadzkę :love:
Piękna praca z jakże zacnej serii - pozostałe z pewnością będą równie epickie :woohoo:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Aug 17, 2013  Hobbyist General Artist
Lubię takie kobitki....:iconhurrplz:
Mi tak samo...zresztą to jej bardzo pasuje xDDD
Ha! Ciężko jest się oprzeć takiej kobiecie jak Katara xDD Zuko jest już cały jej xDDD
Masz rację! Bo kreowałam to tło właśnie pod kątem "Tajemniczego Ogrodu" :D
Dziękuję ślicznie, słoneczko! :iconaawplz:
Reply
:iconmihoshi5:
Mihoshi5 Featured By Owner Aug 18, 2013
Hihi, ja tak samo... :D
Haha, Zuko nie ma szans z Katarą ;p Ta urocza kobietka jak widać potrafi go sobie okręcić wokół palca :D Jednak nie sądzę, żeby Zuko aż tak na to narzekał xDDD
"Tajemniczy Ogród" - jedna z moich ulubionych lektur z dzieciństwa :heart:
Nie ma za co, moja droga :iconsupertighthugplz:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist General Artist
No i dobrze! xDD Niech Zuko wie, gdzie jego miejsce! :D xDD
Tajemniczy Ogród....piękna książka, piękny film...ogólnie wzruszająca historia :)
Pewnie, że jest! :glomp:
Reply
:iconmihoshi5:
Mihoshi5 Featured By Owner Aug 29, 2013
Haha, dokładnie :D
Zgadzam się z Tobą kochana w zupełności - to jedna z tych historii, które głęboko zapadają w pamięć :heart:
Aww :iconaawplz:
Reply
:iconaltrilast13:
altrilast13 Featured By Owner May 6, 2013  Hobbyist
Your drawings are making me into a Zutara fan~ :iconeweplz:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner May 7, 2013  Hobbyist General Artist
Aawww...thank you so much! :glomp: I'm really happy to hear it! :la:
Reply
:iconyakumokurama:
YakumoKurama Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist General Artist
Aaa, nie ma mnie parę dni z powodów technicznych, a Ty znów zatrzęsienie artów :iconcryforevrplz:
Ale to nie tak, że mam coś przeciwko :D To właśnie dobrze, jeśli masz wenę. 'Kuj żelazo póki gorące', no nie? :D
Ale co do arciocha. Ojeeju, tak zielono, tak romantycznie, tak wiosennie... Że aż nierealnie T_T Ja już nie pamiętam jak wyglądają co niektóre rośliny, nie wiem jak ty :O
Ale do rzeczy. Aaa, uwielbiam minę Katary, normalnie nie da rady nazwać jej mianem innym niż 'epicka' :la:
Świetna robota kochana :iconaawplz:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 10, 2013  Hobbyist General Artist
Hahaha, tak jakoś wyszło :D xDD
Właśnie tak jest, trzeba wykorzystać tę chwilę póki trwa xDDD
No właśnie dlatego chciałam przelać odrobinę wiosny na swoje arty, tym bardziej, że za oknem mamy to, co mamy ;)
Awww, dziękuję kochana, cieszę się bardzo, że Ci się podoba! :iconaawplz:
Reply
:iconyakumokurama:
YakumoKurama Featured By Owner Apr 10, 2013  Hobbyist General Artist
Nooo dokładnie, kwiecień kwietniem, a śnieg leży T_T
Nie ma za co kochana :iconbrohugplz: A jak mogłoby mi się nie podobać? :D
Reply
:icondreigo:
Dreigo Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist Writer
Ho ho ho tak ją przygnieść do muru z kwiatowego muru... Nie ładnie Zuko xDD

Faktycznie pasuje to do "Tajemnicy" Oni coś mają do siebie, ale nie chcą tego pokazać, a raczej Katara odmawia Zuko wyznania swoich uczuć! Ale on wie. :D Zuko się nie oszuka. :D

A zieleń jest jak najbardziej na plus. :D Przynajmniej w Twoich artach czuć wiosnę <3
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 10, 2013  Hobbyist General Artist
Ja bym nie miała nic przeciwko gdyby mnie tak przygniótł....:iconhurrhurrplz:
Taaak! Dlatego tak chciałam to przedstawić, po kryjomu, gdzieś z dala...tajemniczy ogród i takie tam xDD
Katara umie grać na męskich uczuciach, nie ma co xDD
Może już w tym tygodniu będzie wreszcie cieplej i wiosenniej? :)
Reply
:icondreigo:
Dreigo Featured By Owner Apr 11, 2013  Hobbyist Writer
he he he to się rozumie samo przez się :la: Każda fanka Zuko by tak chciała xD

No teraz na pewno nikt ich nie zauważy, taki ich mały sekret :la:

Katara jest mistrzynią bawienia się facetami, ale młoda była, musiała skosztować dóbr naturalnych :lmao:

Oby było wiosennie, bo na razie śnieg ze zgniłą zielenią, nie jest budującym widokiem.
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 11, 2013  Hobbyist General Artist
Oj taaaakkk....:iconhurrplz:

Hihi, Aang by mógł, wtedy by się zamknął w sobie xDD
Oj tak, musiała, a jak! xDDDD
No niestety, i jeszcze to zimno, aż się wszystkiego odechciewa....:O
Reply
:icondoveswing:
Doveswing Featured By Owner Apr 8, 2013  Hobbyist General Artist
Earth Kingdom?
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist General Artist
Indeed ^^
Reply
:icondoveswing:
Doveswing Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist General Artist
XD Looks great!
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 10, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you! :la:
Reply
:iconromaniablack:
RomaniaBlack Featured By Owner Apr 8, 2013  Hobbyist General Artist
The green colors work so well here! And curse you, Katara, for having that "Look-who-I-get-to-make-out-with" face! :lol: Nicely done!
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist General Artist
Hahaha, she's badass :iconbadassplz:
Thank you so much, sweetie! :iconaawplz:
She's a maneater....:iconhurrhurrplz:
Reply
:iconromaniablack:
RomaniaBlack Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist General Artist
:lmao: :faint: now I'll have Hall and Oates' "Maneater" stuck in my head all day! :lol: :D No problem, dear! :iconaawplz:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist General Artist
Hahaha, I love that song! :la:
Epic 80's for music ^^
Reply
:iconromaniablack:
RomaniaBlack Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist General Artist
Yesss!! 80s music is some of my favorite! :love:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 10, 2013  Hobbyist General Artist
So as mine! :la:
Reply
:iconromaniablack:
RomaniaBlack Featured By Owner Apr 10, 2013  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconsenzamore:
senzAmore Featured By Owner Apr 7, 2013
ohh
so nice! :dance:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 8, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you so much! :glomp:
Reply
:iconsenzamore:
senzAmore Featured By Owner Apr 10, 2013
welcome :D
Reply
:iconthe-rose-of-tralee:
the-rose-of-tralee Featured By Owner Apr 7, 2013
:love: Such a beautiful piece! Katara looks so pretty! I love all you work. Can't wait to see more :D
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 8, 2013  Hobbyist General Artist
Oh my, thank you so much! :glomp:
I really appreciate it! :hug:
Reply
:iconthe-rose-of-tralee:
the-rose-of-tralee Featured By Owner Apr 24, 2013
Welcome :tighthug:
Reply
:iconbludy-chu:
Bludy-chu Featured By Owner Apr 7, 2013  Student Digital Artist
:iconohohoplz:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 8, 2013  Hobbyist General Artist
:iconhurrhurrplz:
Reply
:iconmenollysagittaria:
MenollySagittaria Featured By Owner Apr 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I don't like Zutara, but this is warm and fuzzy. <3
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 6, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you so much! :hug:
Reply
:iconhiddenwithinthunder:
Hiddenwithinthunder Featured By Owner Apr 5, 2013  Student Digital Artist
So cute!!!
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 6, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you so much! :hug:
Reply
:iconairumel:
Airumel Featured By Owner Apr 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Aw! I love your drawing style!
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 6, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you so much! :hug:
Reply
:iconairumel:
Airumel Featured By Owner Apr 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:) You're welcome.
Reply
:iconmirukoo:
Mirukoo Featured By Owner Apr 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Aaaaa..:iconkermityayplz:
Jak wiosenne, i takie... o matko! :la:
Cudnie przedstawiona poza :love: kolorki,
Postacie^^ Ach Oni są dla siebie stworzeni ja to będę powtarzać do końca świata! :la::la:
Katara wyszła ci tutaj nieziemsko! :love: Też chcę tak wyglądać :giggle:
A Zuko.. to Zuko jak zawsze ciachowaty :la:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 6, 2013  Hobbyist General Artist
Taaaaaaaaak! Wiosno, wiosno przybywaj! :la:
Oj Miruś wiesz, że czuję tak samo bo mam straszną fazę na tę parkę, totalnie podbili moje serducho...:iconloveloveplz:
Ajajaja, dziękuję kochana, cieszę się, że Ci się podobają! :iconaawplz:
Reply
:iconrimguardian:
RimGuardian Featured By Owner Apr 4, 2013
dsjfhjkdsghjkgh;jkhn

cudnie, uwielbiam ten pairing, i zawsze preferowałam tych dwoje niż Aanga i Katarę :heart: :D
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 5, 2013  Hobbyist General Artist
Ja tak samo....w ogóle Aang nie pasuje do Katary, on chyba do nikogo nie pasuje xDDD
Bardzo dziękuję! :iconaawplz:
Reply
:iconrimguardian:
RimGuardian Featured By Owner Apr 5, 2013
haha, denerwował mnie przez całą serię :D
A oglądasz Avatara Korrę? Ja prześledziłam chyba 4 odcinki i odłożyłam na 'później' a potem...nie miałam jak oglądać już, bo z pracy wracałam padnięta ( kończyłam o 23, "kocham" popołudniowe zmiany :D ) i nie miałam sił na cokolwiek ^^;
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 5, 2013  Hobbyist General Artist
Hahaha, nie tylko Ciebie, uwierz mi :D xDDD Od niego to tylko Mai mnie bardziej wkurzała...>.<
Oglądałam, całą serię obejrzałam w jeden dzień tak mnie wciągnęło, ale to było jakiś czas temu ^^ Teraz czekam na drugą serię z niecierpliwością :la:
W sumie tam było tylko 12 odcinków, więc oglądając 1 odcinek na dzień to szybko nadrobisz :D
Reply
:iconrimguardian:
RimGuardian Featured By Owner Apr 5, 2013
Mai, no ba XD
Mi się podoba to, że poszli troszkę w kierunku nowoczesności, w której żyją magowie, bardzo fajna sprawa :)

Ooo, to niewiele, ale kolejne "Księgi" będą, prawda? :D :la:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 6, 2013  Hobbyist General Artist
Tak! I te walki sportowe są genialne na ringu! :la:
Będą chyba jeszcze 3 księgi :D
Reply
:iconrimguardian:
RimGuardian Featured By Owner Apr 8, 2013
O tu się zgodzę! :la: :D
Super, nie mogę się doczekać!! :D
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 8, 2013  Hobbyist General Artist
Ja także :la:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 4, 2013
Image Size
307 KB
Resolution
500×627
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,486
Favourites
310 (who?)
Comments
73
Downloads
19
×